در گفت وگو با لباس دونی مطرح شد؛

چگونگی کسب درآمد یک سازنده محتوا با بازی کردن

چگونگی کسب درآمد یک سازنده محتوا با بازی کردن

به گزارش لباس دونی، یک تولیدکننده محتوای ویدیویی در اینترنت اظهار داشت: در سال اولی که فعالیت در صنعت گیم را شروع کردم، یک میلیون تومان درآمد داشتم اما از سال دوم مجموع درآمدم به سه تا 4 میلیارد تومان رسیده است.



به گزارش لباس دونی به نقل از مهر، میلاد جمشیدیان از کاربران حوزه تولید محتوای ویدیویی در فضای مجازی مدتی است در این زمینه به درآمدزایی رسیده است.
وی در گفت و گو با خبرنگار مهر درباره ی کارهای خود اظهار داشت: من از سال ۹۷ در عرصه گیم، فعالیت خودم را در سایت آپارات شروع کردم. ابتدا بصورت استریم در این فضا حضور داشتم و کم کم به سوی تولید محتوا رفتم. ۳۳ سال سن دارم و هم اکنون یک کانال فعال در عرصه گیم دارم.
وی اضافه کرد: قبل تر کارهای دیگری مانند نجاری، نقاشی، جوشکاری و تعمیر موبایل را تجربه کرده بودم و زمانی هم که وارد دنیای بازی ها شدم، اطلاعی از فضای استریم نداشتم. بازی های آنلاین را دنبال می کردم که بصورت اتفاقی از لایو استریم یک گیمر در این سایت باخبر شدم و دیدم امکان حمایت مالی و درآمدزایی هم برای آنها وجود دارد. به این علت تشویق شدم به این سمت گرایش پیدا کنم.
این کاربر حوزه تولید محتوای ویدئویی در فضای مجازی افزود: در سال اولی که فعالیت در این زمینه را شروع کردم، در مجموع یک میلیون تومان درآمد داشتم و چیزی در حدود ۳ تا ۴ میلیون از جیب هزینه کردم تا کارم جلو برود، اما از سال دوم وضعیت درآمدی بهتری پیدا کردم و مجموع درآمدم به ۳ الی ۴ میلیارد تومان رسید. هم اکنون ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون تومان درآمد دارم.
جمشیدیان درباره ی واکنش اطرافیان و خانواده نسبت به فعالیت خود در فضای مجازی اظهار داشت: واقعیت این است که پدرم در ابتدا بطور کامل با فعالیت من در عرصه گیم مخالف بود. هم اکنون هم با این فعالیت مخالف است و اعتقاد دارد شغل باید بیمه داشته باشد! من اما از ۵ سالگی وارد دنیای بازی شده بودم و با حضور در کلوپ های بازی این مسیر را ادامه دادم. امروز اما شاید روزی ۲ تا ۳ ساعت برای تفریح بازی کنم و باقی آنرا بصورت کاری دنبال می کنم.
وی در آخر اظهار داشت: بچه هایی که می خواهند وارد این عرصه شوند، حتما با رضایت و همراهی خانواده اقدام نمایند. این کار واقعاً دشوار است و نیاز به پشتیبانی دارد. اگر هم موفق نباشی و به شهرت نرسی، احیانا سرزنش های اطرافیان بیشتر می شود. اینطور نیست که هر کس به صرف گیمر بودن، بتواند در این حوزه موفق باشد.


منبع:

1403/07/30
09:20:20
5.0 / 5
16
تگهای خبر: اینترنت , نقاشی‌ , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
لباس دونی