باند جنایتکار رژیم صهیونیستی و رجوی چطور به هم پیوستند؟

باند جنایتکار رژیم صهیونیستی و رجوی چطور به هم پیوستند؟

به گزارش لباس دونی، تبار باند جنایتکار رژیم صهیونیستی و رجوی تا امروز ادامه یافته و به صورت وسیعی حول استفاده اسرائیل از مزدوران رجوی، بعنوان منابع اخبار فریب می چرخد. یک خصوصیت جالب توجه سیستم اطلاعاتی اسرائیل اینست که باآنکه در کار اطلاعاتی متعارف، یکی از بهترین ها است اما در جنگ روانی و فریب خبری، فوق العاده درهم و برهم می باشد.



به گزارش لباس دونی به نقل از ایسنا، اسرائیلی ها نخستین بار در اوایل دهه ۸۰ به مجاهدین خلق علاقه مند شدند. اسرائیل کمک جمهوری اسلامی به لبنان را که به ظهور حزب الله لبنان و جنبش مقاومت اسلامی بزرگ تری در آن کشور انجامید بعنوان یک کابوس امنیتی در نظر می گرفتند و تمایل زیادی داشتند که اهرم امنیتی معتبری ضد ایران داشته باشند. سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی در همان زمان با بقایای سلطنت طلبان و مأموران سابق ساواک در ارتباط بودند، با اینکه کارآیی این عناصر در حد بالا درجه بندی نمی شد.

اولین تماس بین مجاهدین خلق و افسران اطلاعاتی اسرائیل در دسامبر ۱۹۸۸ صورت گرفت. نکته اصلی ملاقات، تهدید موثق اسرائیل برای بمباران تأسیسات هسته ای عراق بود. رژیم صهیونیستی قبلا هم تهدیدات مشابهی داشت و در ژوئن ۱۹۸۱ آنرا عملی کرده بود.

بنابراین عراقی ها تهدیدات اخیر را جدی گرفته بودند. سرویسهای اطلاعاتی عراق از مجاهدین خلق به صورت مؤثری بعنوان نقطه تماس با اسرائیلی ها استفاده کردند.

ملاقات در جزیره گاور


مکان ملاقات در یک روستا در Kilvrough، واقع در شبه جزیره گاور(Gower) در جنوب ولز(Wales) بود. نماینده مجاهدین خلق، یک تیم چهار نفره از شعبه امنیت سازمان بود. آنها مستقیما به «ابراهیم ذاکری» رئیس سابق اطلاعات مجاهدین خلق گزارش می دادند و میانجی ها به تیم مجاهدین خلق اعلام نموده بودند که آنها مقرر است مسؤلان طبقه متوسط وزارت خارجه اسرائیل را ملاقات کنند اما اعضای تیم احتمال می دادند که این دیدار، پوششی است برای موساد.

ابراهیم ذاکری

1403/05/16
10:17:20
5.0 / 5
271
تگهای خبر: پوشش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵
لینک دوستان لباس دونی
لباس دونی