كمال خانی مطرح كرد؛
پنل شبکه تبلیغات جشنواره بازیهای فجر
لباس دونی: پنل شبکه تبلیغات به عنوان یکی از پنل های دهمین جشنواره بازیهای کامپیوتری فجر اجرا شد.
به گزارش لباس دونی به نقل از مهر، پنل شبکه تبلیغات یکی از پنل های دهمین جشنواره بازیهای کامپیوتری فجر بود که در این نمایشگاه اجرا شد.
در این پنل سید احمد شریفی مدیرعامل شرکت ادپلی، محسن محمودآبادی مدیر تیم بلوط گیمز، پردیس مرتضایی مدیر مسئول استودیو مدریک و فرزانه کمال خانی مدیر اسبق پرفورمنس مارکتینگ کوییز آف کینگز درباره ی هم افزایی در بازاریابی دیجیتال و چالش های این حوزه به بحث و گفتگو پرداختند.
سید احمد شریفی، مدیرعامل شرکت ادپلی در این پنل با اعلان اینکه ادپلی امسال نخستین سالی است که کار خودرا آغاز نموده است، اظهار داشت: ادپلی واسطی میان برندها و مجموعه های بازی ساز است و تلاش می کند تبلیغات برندها را بطور خلاقانه و غیر آزاردهنده به کاربران بازیها نمایش دهد.
وی با اشاره به این که برخی برندها بطور مستقیم و برخی برندها بطور غیرمستقیم محصول خودرا تبلیغ می کنند، اضافه کرد: تبلیغات ادپلی بطور غیرمستقیم و نرم و خلاقانه است.
شریفی اظهار داشت: قسمتی از برندها از اکوسیستم کارآفرینی و تعدادی از بازار سنتی هستند که شاید در فضای دیجیتال چندان حضور پررنگی نداشته اند. واقعیت این است که برندها دوست دارند با هزینه کم تبلیغات شان به مخاطب موردنظر نمایش داده شود.
وی با اشاره به تأثیر درست تبلیغ اظهار داشت: باتوجه به ظرفیتی که در بازارهای موبایلی و ژانر بازی وجود دارد، می تواند قسمتی از دغدغه ها را برطرف کرد.
در ادامه پردیس مرتضایی، مدیر مسئول استودیو مدریک اظهار داشت: آن چه که به عنوان توسعه دهنده شاید آینده را کمی ترسناک نشان می دهد، گذاشتن کف حداقلی است که گاهی تیم های بازی حتی بازیهای پرفروش را به خاطر حداقل هایی که قرار داده می شود، گرفتار مشکل می کند.
وی به وسعت پذیری کمپین ها اشاره نمود و اظهار داشت: گاهی حتی با افزایش CPU هم نمی توان کمپین ها را چندان وسعت دهیم. این محدودیت هم کم کم می تواند منجر به این شود که خروجی به وضعیتی برسد که در بهترین حالت روی رقمی ثابت بماند و از جایی منجر به کاهش سود بازی و درآمد آنها شود.
در ادامه محسن محمودآبادی مدیر تیم بلوط گیمز با اعلان اینکه بحث رقابت در این زمینه به شدت سنگین است، اظهار داشت: در این زمینه علاوه بر استودیوهای بزرگ باید با کسب و کارهای خارج از حوزه بازی نیز رقابت نماییم.
در ادامه فرزانه کمال خانی مدیر اسبق پرفورمنس مارکتینگ کوییز آف کینگز با اعلان اینکه بازار ایران را بصورت کامل و درست پوشش ندادیم، اظهار داشت: بااینکه بازار بین المللی به سبب ارزآوری جذاب است اما به این صورت نیست که از بازار داخل روی گردان باشیم.
مدیر پیشین پرفورمنس مارکتینگ کوییز آف کینگز اظهار داشت: باید ابزارهای درست برای هدف گرفتن برای کاربرهای جدید در اختیار قرار گیرد و بتوان در فضای منصفانه رقابت کرد و محصول را به مخاطب نمایش داد تا بازهم بازار داخل جذاب باشد.
منبع: لباس دونی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب