با رویكرد حمایت از كالای ایرانی؛
ششمین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی در برج میلاد
لباس دونی: به گزارش لباس دونی، ششمین نمایشگاه اسباب بازی ایرانی از ۱۶ تا ۲۱ مهر سال جاری با رویکرد پشتیبانی از کالای ایرانی در برج میلاد برگزار می گردد.
به گزارش لباس دونی به نقل از مهر، ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با رویکرد پشتیبانی از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و کسب و کار و با هدف ارتقا قدرت فروش و بالا بردن سهم بازار و ارتباط مستقیم با طیف گسترده مصرف کنندگان، از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در تهران برگزار می گردد.
در این رویداد، تولیدات اسباب بازی ایرانی باکیفیت، در گروههای کالایی: آموزشی و کمک آموزشی، فکری، فرهنگی هنری، عروسک، حرکتی و الکترونیکی، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.
کامبیز آقایی، مدیر این نمایشگاه، در مورد این که چگونه از راه اسباب بازی می توانیم رفتارهای اجتماعی صحیح را به کودکان آموزش دهیم اظهار داشت: گروهی از اسباب بازی ها به منظور آموزش رفتارهای اجتماعی مانند سبک زندگی، آپارتمان نشینی و فرهنگ ترافیک و موضوعات فرهنگ ساز طراحی شده اند و خوشبختانه در کشور ما و مجموعه تولید ملی هم مثال های زیادی از آنان داریم.
آقایی، در ارتباط با وضعیت اسباب بازی از نظر کیفی در کشور اظهار داشت: کیفیت تولید در بعضی بخش های تولید اسباب بازی مثل محصولات مقوایی و کاغذی و اسباب بازی های پلاستیکی تقریبا به مرز قابل قبول رسیده است و امروزه بعضی محصولات حتی در سطح استانداردهای جهانی درحال تولید و صادرات است.
کارشناس حوزه بازاریابی و توسعه فروش، در مورد اهمیت برگزاری نمایشگاه ها و جشنواره های اینچنینی اضافه کرد: حضور کسب و کارها در نمایشگاه ها از جنبه های مختلف اقتصادی و فرهنگی اهمیت داشته و نقش بسزایی در موفقیت آنها ایفا می کند. درست است که نمایشگاه در مدت زمان محدودی برگزار می گردد اما برای کسب و کارها در جذب بازار هدف تأثیرگذار است. در همین مدت کوتاه برگزاری نمایشگاه، هزاران نفر علاقمند به اسباب بازی از نقاط مختلف در نمایشگاه حضور پیدا کرده تا در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات مورد نیاز خویش را به دست آورند. ازاین رو حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه می تواند فرصتی مناسب برای تبلیغ و فروش محصولات و عرضه خدمات باشد. جذب مخاطبان جدید، افزایش مشتری و فروش، تبلیغات به صرفه، بازاریابی برای فصول و فروش مستقیم از دستاوردهای دیگر حضور در نمایشگاه ها به حساب می آید.
آقایی در مورد تاثیر برگزاری این نمایشگاه چه نتایج مؤثری برای خانواده ها و کودکان آنها دارد اظهار داشت: نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، فرصتی است تا تولید کنندگان و فروشندگان اسباب بازی دستاوردهای این حوزه را به مخاطبان خود ارائه نمایند و خانواده ها هم از این فرصت استفاده می نمایند تا اسباب بازی های مناسب را در یک محل مشاهده و با قیمت مناسب خریداری کنند. همینطور این نمایشگاه در کنار سایر برنامه های جانبی این فرصت را برای خانواده ها فراهم می آورد تا با آگاهی و شناخت کافی در کنار فرزندان خود نسبت به انتخاب اسباب بازی اقدام نمایند.
وی اضافه کرد: ششمین دوره این نمایشگاه در حالی برگزار می گردد که سال جاری این اولین نمایشگاه فروش اسباب بازی در سطح تهران است، این نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان و عرضه کنندگان، جلوه های رقابت و توسعه به این صنعت را بارزتر می کند و بعنوان ویترین تمام عیار و آئینه خوش نمای موفقیت های بزرگ صنعت اسباب بازی کشور تلاش خواهد نمود تا توانمندی ها و ظرفیتهای تولیدی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبان معرفی نماید. اساسا این چنین نمایشگاه هایی با تشکیل سازوکار مناسب زمینه های ایجاد و توسعه صنعت اسباب بازی را فراهم می آورد تا توانمندی های داخلی منجر به تولید فاخر ملی شده و نتایج حاصل از آن و محصولات مناسب در اختیار خانواده ها قرار گیرد.
این کارشناس اظهار داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی با حضور هنرمندان و مربیان و همینطور اجرای مسابقات خانوادگی و بازی های گروهی و ایستگاه نقاشی از برنامه های جانبی این رویداد خواهد بود.
ششمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، از ۱۶ تا ۲۱ مهر در برج میلاد با حضور تولیدکنندگان صنعت اسباب بازی کشور، برگزار می گردد.
منبع: lebasdooni.ir
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب