با موضوع نظارت بر تبلیغات محیطی و مجازی؛

چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس برگزار شد

به گزارش لباس دونی، چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس با مبحث نظارت بر تبلیغات پوشاک در فضای محیطی و مجازی برگزار گردید.



به گزارش لباس دونی به نقل از مهر، چهل و نهمین نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مقارن با روز عفاف و حجاب با حضور سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و سجاد لطفی دبیر کارگروه مد و لباس کشور روز چهارشنبه ۲۱ تیرماه در سالن اجلاس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
در پیش دستور جلسه چهل و نهم کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور مروری بر عملکرد کارگروه بعنوان بخش ایجابی در حوزه های دیگر خصوصاً عفاف و حجاب انجام شد.
در دیگر بخش دستورات جلسه گزارشی از عملکرد کارگروه ساماندهی مد و لباس توسط دبیر کارگروه عرضه شد و اعضا پیرامون این گزارش صحبت های کاربردی عرضه کردند.
دیگر اعضا به نکاتی همچون نقاط قوت کارگروه ساماندهی مد و لباس در ایام گذشته اشاره کردند که میتوان به برگزار شدن منظم جلسات به صورت هر یک ماه و نیم یک مرتبه اشاره نمود. همینطور جلب مشارکت اعضا خصوصاً اصناف و صنعتگران و فعالان این حوزه و به عبارتی برگرداندن جایگاه کارگروه ساماندهی مد و لباس در نهاد بین دستگاهی و وظیفه حکمرانی و سیاستگذاری تنظیم گری مقررات از دیگر مباحثی بود که اعضا در رابطه با آن صحبت کردند.
همچنین اعضا همگی بر این مورد توافق نظر داشتند که در نقاط ضعف کارگروه میتوان ساختار اجرایی و مدیریتی را در نظر گرفت؛ ازاین رو با ساختار دبیرخانه ای نمی شود وظیفه اجرایی این کارگروه ملی را دنبال کرد.
در دستور جلسه بررسی پیش نویس دستورالعمل نظارت بر تبلیغات پوشاک در فضای محیطی و مجازی که اعضا خصوصاً مرکز پژوهش های مجلس نکاتی را عرضه دادند و قرار این گونه شد که در جلسه پنجاه نشست کارگروه اعضا با بررسی دقیق تر این جلسه با قوت بیشتری پیش نویس سند بررسی شود.

1402/04/27
11:49:50
5.0 / 5
324
تگهای خبر: دستگاه , لباس , وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
لباس دونی